salam 1 cha'ah......huhuhhu hampir seminggu lebih x hupdateeeee.....x da benda nk diceritakan..hehehehe...

satu minggu yang sangattt membosankaaaaannn.....JOBLESSSSS....masih mencari kerja...bukan memilih tapi mungkin rezeki x da lagi...hope dlm masa terdekat rezeki terbuka untuk aku...amin.....

juga nak ucap tahniah laa kat org PERAKKKK yobb!!! hahahaha menang af8...hahaha even aku x tgk pun af8 setiap mggu cuma hari sabtu hari tu tyme konsert final...huhuhuhu tahniah shahri sbb menang..hahahha..AKU YANG KALAH PULAK...SILAAPPP P SOKONG ADIRAAA....kenala belanja 'miss A.N' makan free....huhuhuhuuu....NASIBB JAA TUU YOB~~

kepada rakan-rakan yang dah dapat kerja....aku ucapkan selamat menempuh alam pekerjaan n jgn lupa kepada kenagan rakan-rakan yang kita lalui selama 4 tahun di ukm amnya dan fakulti kejuruteraan khususnya uhhuhuhu

kepada yang masih mencari kerja macam aku...teruskan usaha andaaaa ahahhahahah..insyaallah ada rezeki kita diluar sana......

lastly...aku dedicate lagu bertajuk ku ada kamu ni untuk si dia.......

Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman

Dengan penuh sabar memujuk
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Seandainya hari esok runtuhnya langit dijunjung
Tabahlah menjunjung bersamaku
Seandainya hari esok dunia dilanda gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu



video

0 comments:

Post a Comment

About this blog

LiFe......

PeNgiKUt AkU

Ramalan Cuaca

bloguez.com

TiME...

Tetamu Bertandang