salam.....dah seminggu lebih x hupdatee in muka web.....tiada idea maaaa.....walaupun byk aktiviti yang aku wt last week...hehehehe tp x tahu bnda apa nk dicerita......bukan x mahu berkongsi....tetapi semua mood tu hilang hari ni.....


terlebih dahulu...mggu ni aku kena outstation 4 days kat stone elephant....batu gajah la tu....ada maintenance week...actually mau ikut perancgan this is the las activity aku kat batu gajah depoh sebab pas ni aku kena hands over my work ni kt new engineer......ni mau ikut apa yang bos aku cakap la.....

hurmmmm apa aku nk cakap pasni pun aku x tau...serius la ni aku leh cakap dlm kepala aku x tau apa yang aku pikir.....heee sumtimes it make me down.....but i need to be strong...think positive...try to forget everything.......huarghhhhhh really down ptg td.....hehehehehe

hope pasni semua akan kembali jadi seperti sedia kala.....jgn biarkan benda itu bermain di fikiran aku....adoi....'SOPI...you can do it!!!!

bukan mencari sebarang masalah atau siapa yang salah....TETAPI apa yang perlu aku buat la ni...tgk balik kelemahan diri aku sendiri....tu ja....aku byk kekurangan...tu aku akui...hehehehehehehe......

aku tahu....diri aku terlalu menyintai seseorang sepenuh hati.....aku berikan jiwa dan cinta aku pada hubungan ini....moga hubungan yang aku lalui ini terjalin tanpa ada masalah......insyaallah....

hurmmmm......selamat malam semua.....moga hari mendatang membawa seribu keceriaan dan kemanisan kepada kita...amin.....

0 comments:

Post a Comment

About this blog

LiFe......

PeNgiKUt AkU

Ramalan Cuaca

bloguez.com

TiME...

Tetamu Bertandang