Teringat 11 tahun dulu...zaman beli gerek lerun....sbb senang nk p mana2...beli yang gear blkg ada 6...dpn ada 3...maka jadi la 18 speed...hahahah...aku rs la...dia da tulih kt sticker time aku beli gerek...

Gerek aku tuh dulu, aku guna tuk kayuh p sekolah wktu ptg tuk aktviti sukan ka...kelas tambahan ka..p tusyen ka...

Huii siok dl kayuh gerek kui 3 ptg hangat lik lik abaq angg....hahaha...mau pecah peluh jantan basah ketiak dulu hahahahah...

Igt lg beskal tu aku dok angan2 nk jd racer gerek malaysia...hahah...ceit angan2 taik kuda...tp x pa rakan sparring aku duk kayuh gerek sama2 dl... la ni dia still aktif race gerek dlm malaysia...sekurang2 aku x berjaya tp dia berjaya..ok gk la hahahahaha

Byk jasa toi gerek tu....teringat kt dia...sblm da lesen moto...gerek tu la aku dok taram p mana2....laa ni aku dok teringin mau beli satu gerek buat kayuh mlm2...

Tp tu la...nk kumpoi duit satu masalah..mau kala dh da...nk nek ka aku ni?? Moto pun jaarang naik la...apa tah g gerek??? Huh

Jd kesimpulan dia...aku jd gelap la ni sbb penangan aku selalu kayuh gerek hangat2 dulu hahahahahahahahah
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

Post a Comment

About this blog

LiFe......

PeNgiKUt AkU

Ramalan Cuaca

bloguez.com

TiME...

Tetamu Bertandang