My bedtime story for tonight is...."Review" for secret life of nora...

Hehehe saya dah menonton teater ni pada sabtu lepas...actually pada pandangan saya yang telah tgk beberapa teater di I.B selama ni...dptlah disimpulkan teater terbaru tiara jaquelina ni boleh diberi 4.5 bintang dr 5 keseluruhan...

Teater yang diambil ilham dari watak "Nora Zain" ni berjaya membawa saya kembali ke zaman 60an...sesungguhnya pada pendapat saya...para pelakon dlm teater ni benar2 menghidupkan suasana ketika itu...

Jalan cerita yang mantap...pelakon yang hebat...koreografi yang cantik...lagu yang sedap di halwa membuai penonton sepanjang 2 jam 45 minit teater tersebut..

Kredit patut diberikan jugak padan pelakon yang diimport khas iaitu RYAN,lakonan dari dia cukup luar biasa..energetic hehehe...begitu jugak adibah noor dan aznil...there are true entertainer..

Apa yang sedikit kecewa cumalah penggunaan pentas yang tidak keseluruhan kerna I.B ada 3 lapis stage yang boleh bergerak...hehehe

By the way...x rugi rasanya tgk teater ni...satu persembahan teater muzikal sebenar...tahniah pada krew enfiniti dan tenaga produksi yang bekerja keras utk menjayakan teater ini...nyte..salam!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comments:

berbaloi la ek tgk...nk jugak..=)

Post a Comment

About this blog

LiFe......

PeNgiKUt AkU

Ramalan Cuaca

bloguez.com

TiME...

Tetamu Bertandang